N & M

Heej i går red S och det gick jätte bra Nanda var mycket fin och jag blev glad även fast jag och F frös som in i ... på lektaren i dag ska hon rida igen vi får väll se hur det går men det går säkert bra. I går kväll var jag hos F vi hade skit kul F gjorde france manikyr på mig men orkade inte på andra sidan, blev faktis snyggt. På för middagen i dag har jag varit inne i stan och föskökt hitta nåt mellan alla människor allt var nästan ut plockat kan man säga fast jag hittade en tröja på Zara som jag blev nöjd med jag hittade ingen kläning men sket i den ska nu till Nanda och mocka fixa och så sen ska S rida kl 18.00 och efter måste jag till katterna jag tar hand om nu dom är så söta. Jag filmade i går så här kommer lite bilder från vidon det är därför det är så dålig skärpa det blir det med vidon men många kankse undrar varför jag inte fotar med kameran då är det därför att hästen blir ett suddit moln i ridhus skit jobbigt jag vet det är därför jag vill ha stystem.


 (klicka för att få dem större)
Filmar i dag också bilder i morgon. HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer
Postat av: Bella

Fint hon går ! :)

Du rider henne skit fint oxå :P

<3

2008-12-30 @ 17:28:44
URL: http://bellalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0