N & M



Heej, dagen har varit riktigt mysig fast den är ju inte slut än va? ''nej''
i morse vaknade jag halv tio jag gick upp och satte på mig trännings kläderna sedan gick jag ut och sprang till katterna jag tar hand om för tillfället dom var jätte glad att se mig och jag gav dem mat och så. Efter det sprang jag hem i gen och åt lunch det blev en äklig grött men men åt endå. Sen satt jag lite på datan och så bestämde jag med mamma och pappa att vi skulle gå på prommenad fast jag skulle rida och dem gå. så jag gick ner till stallet fixade i ordning nanda så kl halv ett red vi i väg vi red ända till rundmar och tillbacka vi stannade också och åt matsäck sen barde vi oss av rundan tog typ 2 timmar och lite mer kan man säga. Nanda fick skritta en riktig tur och när vi kom till stallet var snuffan trött ''enkligen'' i morgon ska mamma rida och jag ta det lugnt och sen på måndag ska jag lonigera (vet ej hur det stavas =S) Nu hella slutet på kvällen ska jag börja jobba på min tidning i gen jag ska fixa det som inte är klart så jag kan lämna in den när jag kommer till skolan.  


HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0