N & M



Heej, har ni haft en bra jul?
ja min var lite upp och ner men på slutet av kvällen var det bra. Jag är nöjd med mina julklappar och Nanda blev mycket nöjd med sin. Men julafton var ju för flera dagar sedan och jag vet att jag inte har skrivit men i ridningen har det inte gått så bra två dagar så det har inte varit så kul att skriva om det. Men julaftons morgon med nanda var riktigt mysigt solen sken och jag & M red ut hästarna var piga och glada de trampade på sin egna sköna stil jag red med tomteluvan och Nandas nya täcke vi fick från F det passade perfekt 125 är verkligen hennes storlek så F hade köpt rätt. Men morgonen var bra och sen när vi skulle till rissne så var det inte så kul där men jag räddade julen som jag altid gör =? =D nästan.
Men när Z kompis kom så blev alla glada och piga i gen så kvällen slutade gott.



HARE BRA BAJSBAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0