N & M



God morgon god morgon jag är ju såklart på pigt humör och så är jag glad.
Jag red i morse för S och det gick skit bra, men dagen höjd pungt var väll då när jag gjorde en liten överaskning. Jag hade ju köpt den där tomte luvan och jag satte på den nanda bryde sig såklart inte att hon hade en dinglande tomteluva på huvudet men när s kom så gav jag henne hennes julklapp från oss och S garvade =) efter det började jag rida och det gick mycket bra jag fick över nanda till andra sidan och jag blev glad för i går gick det ju inte så fult bra men man ska rida på morgorna det är mysigare och hästen är mycket finare då. I morgon från hon villa tisdag vet jag inte men på onsdag ''julafton'' ska jag rida. Ska rida med tomte luvan och hälsa god jul till alla.

Men har ni tänkt på en sak var är alla snö först var det jätte mycket snö och mysigt men nu är allt borta ni ser ju på bilderna där uppe vilken skilnad eller?


HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer
Postat av: Ida

En julfin häst:D

2008-12-28 @ 12:43:33
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0