N & M (TÄVLINGAR)

Nu sitter jag och kollar ut tävlingar till i höst det värkar vara hyfsade många, men ni ska få höra.

Jag har redan anmält mig till en i går men det är en liten clearond dressyr =), jag tänkte tävla l:c jag vet att jag ska göra högre men tycker att det är bra från början av tävlings senongen.

31 augusti clearound dressyr L:C HEMMA. (ANMÄLD)
14 September lokal dressyr L:B Stora uringe gård.
28 September lokal dressyr L:C Vallentuna.
10 oktober lokal dressyr L:C/L:B huvusta.
19 oktober lokal dressyr L:C/L:B Sundby.
1 November maskerad hoppning HEMMA.&
1 November lokal dressyr L:C/L:B vällingby. 

1 november är osäkert det kanske inte blir någon maskerad så då tar jag andra.
för mamma har hand om maskeraden och då kan inte vi åka men det kanske inte blir dom hära tävlingarna jag vet inte men hoppas det. Det blir då en tävling varanan vecka skit kul tycker jag men jag ska prata lite med mamma om andra tävlingar som kommer vara i klubben och då kommer jag vara med på dom.

Jag kommer bara tävla L:C/L:B inte högre det får då bli efter vintern men kommer inte tävla alls mycket under vintern för då ska hon villa så efter november är det tävlingarna slut om inte det kommer nånting hemma.
nu ska jag träna lite på programen ska rida dom p torsdag Nanda stog i dag M,s katt blev sjuk och då undrade hon om våra kunde stå.

                                                                            HARE BRA BAJSBAJS


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad många tävlingar!!!

2008-08-14 @ 12:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0