N & M (Planering)

Tävling snart är det tävling om 4 veckor ska jag tävla och om tre dagar ska jag rida för S skit kul hoppas det går bra.
Tävlingen kommer såklart vara på ridskolan en sån där clearuond som föra gången såklart är det dressyr som jag typ bara kommer tävla men lite hoppning blir det vell?

PLANERING Höstermin 08:
Den här terminen kommer vara ett jävla jobb i skolan ska jag bara köra hårt i stallet ska jag vara tidig inga sena kvällar istallet utan efter skolan åker hem rider, skol jobb sen tv eller något annan på helgen vara med kompisar och vara ute länge nått sånt så på helgen ha kul men vardagar rida, Skola.

SKOLA: i skolan ska jag jobba inget prat eller kanske lite =P men jag ska nå mina mål då menara jag alla mål, och sen ska jag jobba hemma efter Nanda. Jag ska vissa lärarna att jag kommer bil en rik persson i livet, för om man inte jobba så får man stå på donken och då kommer inte jag ha häst eller nåt jag önskar mig.

NANDA: hos nanda ska jag vara tidig rida tidit. i vinter ska nanda stå en vecka inan jul. och innan ska jag och nanda ialla fall varit på tre ute tävlingar jag behöver inget bra resultat men det kommer vell. Nanda ska också få en dressyr sadel det ska hon ha inan sommar slut hoppas iallafall Saden kostar 7 tusen så mamma & pappa betalar =P.

MOA: Jag ska vara dulkit i skolan och i stallet, jag ska oxå springa 20 minuter i alla fall 5 gånger i veckan för att ha kondis 
men även fats jag läger höga krav på mig nu så kommer jag inte gå in i vägen jag kommer kämpa till i vinter då är det bara att ta det lungt.
 
HARE BRA BAJSBAJS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0