N & M

Heej,

Nanda var hur underbar som helst i dag. Hon var gulig och inte alls sur VILAN VAR BRA det började spö regna så jag red i ridhuset tråkigt för henne men hon gjorde som jag sa och var underbar jag kunde vara känslig och hon lysnade eller nästan för bra nu om jag vinklar underlivet lite så antagligen gör hon halt eller ökar hur mycket som helst det är kul men nu måste jag tänka mer på min sits än henne hon gör endå som jag vill.

Jag har fått ett nytt pannband till henne i dag och nya bots mycket snygga jag är glad.

A har tittat på häst idag och hon gillade den,
F kommer hem idag JIPPI saknat henne,
Jag ska prova sadlar i mårgon och åka till tandläkaren :S




                                                                         HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0