N & M

Heej,
Idag sitter jag hemma och jobbar. Vi har hemstudie dag nu i två dagar.
Jag ska nu börja med svenska men kunde koppla bort mig lite från jobbet.
S red ju i går Nanda var skit pig så hon sa att Nanda får inte vill innan tävlingen utan jag ska rida henne trött varje dag.
Kul är det men jag hade tänkt att vara med F i dag men så blev det inte vi ska vara på lördag i ställe dagen innan tävlingen.  I dag ska jag rida på volten jag ska köra mjukrörande med Nanda och halter sen ska jag galoppera mycket.
Jag har ju inte fotat nu på länge men jag har inte orkat laddat den för att den är urladdad men laddar den nu så kameran är birädd sen jag ska senare i dag på utväkling samtal, Lägger ut outfiten sen.



                                                                         HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0