N & M

Heej,
Idag är det sista dagen på mitt sommar lov =(
Mit lov är jag nöjd med det har ju inte hänt så mycket men jag är glad, jag har fått villa ut och nu är jag berädd för skolan.
Föra året så var mitt sommar lov skit eller lite för nanda skadade sig och fick en sen skada i indre bög senan inte nåt jag gjort hon vrikade i hagen. För att hon gjorde det fick jag skritta i ett halv år sen fick jag trava, jag tycker en då att det var bra att hon fick den för vi kom närmare Nanda när man gick promenader och skrittade ut när hon varr skadad så klagade jag ingen ting men det var gjobigt men den här sommaren har jag varit utan skader jag har fått träna och bara tänka gott.

Just nu går det inte så bra i ridningen men det blir bättre det kan ju inte bara gå bra men i dag ska jag rida för S en timma mycket bra och kul =) snart ska jag ner och borsta nanda hade tänkt att ha lindor idag och det nya sakerna.
TACK NANDA FÖR MITT SOMMAR LOV OCH TACK F MIN BÄSTE VÄN.


                                                                                 HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0