N & M

Heej,
Idag har jag och mamma varit på hööks jag köpte det vi skulle och så ett träns också.
Jag blev nöjd det var billigt och bra ska testa allt i dag på Nanda.
I dag ska jag rida ut med M jag ska rida med hopp saden och nya tränset.

DAGENS KÖP.


Tränset var på rea vanligt kostar 389 kr rea 100 kr
inte nåt versta men det var rea så jag var tvungen.


Sadelgjord kostar 389 kr,
håller vell inte så länge men känns bra.


stigläder kostar 139 kr.

Stigbyglar kostar 229 kr.
inga lyxiga men hade inte mycket pengar kvar så det blev dom.



DAGEN OUTFIT MOA

enkelt mjukisbyxor nike och en yle tröja från H & M.



HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer
Postat av: Bella

Fett fina saker du har köpt :D <3

2008-08-29 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0