N & M

Heej,
I dag har jag bara åkt runt i hela stockholm.
Först red jag på morgonen gick inte bra, jag skummpade och blev ostadig i handen och allt. Det har varit så nu lite hela tiden men jag ska rida lektion på söndag för Sara och i morgon ska jag rida ut och tänka på annat ska försöka göra det väldigt mycket nu för tävlingen är nästa söndag och jag vill att det ska kännas bra så jag ska rida ut mycket och träna helt själv så jag kan slappna av.
Okej! senare till idag, som sakt jag har åkt i genom hela stockholm =S jag och M skulle åka och kolla på sadlar fört åkte vi in till stan och M prövade en massa sadlar en där med märke Chanel mycket snygg som var intressant på den afären var dom trevliga och hjälpte bra, sen åkte vi till ett känt ställe SADEL MAGASINET det var värkligen inte som jag trode det låg i en liten lokal vid solna centrum nere i källare det var sadlar överalt och jag och M ba! äee var är vi tjejen som jobbade där hade jätte mycket för sig och kunde inte hjälpa oss där var vi i 30 minuter och fick typ inte hjälp.
Men efter åkte vi till ett annat ställe föra att titta på saker till mig en sadelgjord skulle jag ha men tror du inte att dom kostar lite eller så det blev inget där heller, sen när vi skulle hem stog det stopp det var rusningstrafick och vi missade insläppet och kom hem sent att det kan bli så.
Nu ska jag till nanda och ge henne mat och alla andra hästar sen ska jag se Casanova.



                                                                                 HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0