N & M

Heej,

Jag har fixat bilder nu jag han göra det inan pappa skulle sova datan står där skit bra då behöver jag inte orora mig av det. Mamma tömkörde nanda i dag ju det gick bra tyckte jag men mamma tyckte inte det var så bra hon började lite och tog lektioner inan sommaren för att hon inte kunde det innan men hon lärde sig fort och började töm köra en gång i veckan men nu i sommar har det inte blivit nåt så mamma kände sig lite osäker men det är vanligt fast hon gallopperande med nanda i dag då gick det bäst =) jaja jag fotade men blev inte riktiga bra jag gjorde andra saker så det blev bara lite.
I morgon lyder dagen så här jag kommer inte tror jag skriva fören på kvällen, för att på morgonen ska jag och mamma upp och släppa ut masala och nanda sen ska jag sova, sen ska jag till stallet hav tolv för att rida jag ska rida i ridhuset och träna program, efter ska jag och M in till stan och kolla på sadlar till masala sen ska jag till solna så jag kommer skriva någon gång på kvällen men kl 21.00 börjar casanova en skit bra film måste bara se =).

Bilder från ridningen med S.



DOM FÖRSTA MINURTRARNA GICK DET INTE SÅ BRA MEN SEN.


FRÅN IDAG TÖMKÖRNING



NANDA I DAG


HARE BRA BAJSBJAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0