N & M

Heej,
Idag har jag bara legat hemma och haft ont har inte kunat göra nåt jag har mens men sånt händer ju en gång i månaden det är ju normalt men detär så jävla jobbigt tur att jag har det nu och inte när skolan börjar för jag typ kan inte jobba då men jaja.
I går träffade jag tjejorna det var kul alla har gjort något i sommar jag har ju bara vart typ  med F och nanda så jag kände vad lite som har hänt men den här sommaren har endå varit mysig nanda har varit snäll och jag känner ju för första gången att jag har blivit bättre och nanda och jag har utväklas den är endå konstigt att jag inte har tänkt på det förut men jag håller på att bli bra ryttare tack vare Nanda och så klart min ridlärade S. jag har inte fixat med filmerna jag skulle göra det i dag men jag kom inte upp ur sägen jag kom bara till toa inte mer, men ska lägga in nån gång men inte i dag tror inte det. om några minuter ska jag till stallet mamma ska tömköra nanda och jag ska göra i ådning henne jag tar med mig kamera för att fota ni får vell se dom i mårgon antar jag.

Från i går.

Jag satt och kikade lite på hööks hemsida och hittade lite saker jag vill ha.





                                                                               HARE BRA BAJSBJAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0