N & M

Heej,
I går var jag på the voice det var kul jag åkte dit med F och där träffade vi två kompisar jag träffade också mina efter längntande skolkompisar det blev bara en slump att vi träffade dom men det var kul man kanske ville ha bättre artister då hade det vart perfekt jag tror inte att jag ska på NRJ jag mår väldigt skit i dag så jag tror inte det och jag ska ju tävla dagen efter det är därför även fast jag vill dit men jag och F skiter i det och iställe har en mys kväll hemma hyr typ nån film i ställe =).

I dag har det vart lite kabbalalik men min lektion det gick skit bra Nanda gjorde som jag ville och S blev nöjd vi galloperade inte så men jag är glad för det för de är min och Nandas svag heter.
Nu till stallet det blev en massa missförstånd och lite bråk men inte mellan mig och M skönt har inte varit det på hella sommaren =) jag mådde inte heller så bra idag så jag var lite sur eller många uppfattade det.
Det har komit nya till stallet där nere N med Black jack (BLACKi) och T med latina tror jag dom är jätte snälla T är kompis med M så vi kommer säker rida med henne i morgon jag ska rida barbacka Nanda har fått skav men hade ludd i dag men då får hon gå sadel fri.

LÄXA AV S: Jag ska rida mycket öppna i både trav och skrit, och vara stadig träna på min sits.



                                                                               HARE BRA BAJSBJAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0