N & M

Hej,
Idag har varit en mycket bra dag =).
Har ridit ut långt vi red i typ två timmar mycket kul nanda var pig och sprang för bi masala två gånger den jäkla hästen =).
F sov hos mig igår till idag skit kul vi var inte uppe länge men jag är endå trött men vi sprang mycket i går så det kanske är därför jag är trött just nu siter jag och myser fast det luktar bränt i huset pappa råkade somna i rån maten så jag har inte kunat äta nåt och kommer inte göra sen i ställe gick jag och duchade och tog en milkchek skit gott.
Imorgon kommer jag vara full bokad kan man säga på morgonen ska jag hämta min sadel =D och köpa shabrak och sadelgjord och massa andra saker sen ska jag rida i allt, och sen ska jag på the voice med några kompisar, sen kommer dagen vara slut på söndag är det lektion för S.

F kommer också vara med på tävlingen om hon får en bra häst så nu måste nån vara hästskötare och sköta kameran.


(JAG MASALA OCH F)

NANDA IDAG.
(hon ser lite tjok ut)

                                                                                     HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0