N & M

Hej,
igår målade ja och I stallet ju det gick bra blev mycket fint =) sedan gick vi ner till Nanda och skulle ge henne morötter hon var jätte snäll men jag tänkte inte på att mitt figer var i hennes mun så hon bet mig det gjorde svin ont men det är bätre nu.
Efter nanda gick vi hem och gjorde pankakor dom blev jätte bra mamma och pappa blev nöjda
nu är jag hos I jag snarkade över här in natt vi såg en skit bra film i går ''the girl next door'' den var bra =)
nu ska jag hem och titta till nanda sen ska jag till E.

jag tog bilder från målningen ni ska få se före och efter  och bilder på nanda  när jag  kommer hem lägger jag in dom
  


                                                                                      HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0